V3 Sentiment markalar hakkındaki müşteri görüşlerini yapay zeka teknikleriyle otomatik olarak değerlendirir.

 

  • V3 Sentiment markalar hakkındaki müşteri görüşlerini yapay zeka teknikleriyle otomatik olarak değerlendirir. 
  • Markaların hangi süreçlerinde aksamalar olduğu konusunda müşterilerine bilgiler vererek müşterilerin satın alma kararlarındaki isabet oranlarını arttırmak için onlara destek olur.
  • V3 Sentiment, şirketlere, müşteri ilişkilerini etkin yönetebilmeleri için bir CRM uygulaması sunar 
  • V3 Sentiment, müşteri yorumlarını çeşitli platformlardan (özellikle sosyal medya ve çağrı merkezi görüşmelerinden) toplayarak bu verileri  Yapay Zeka destekli tematik sözlükler oluşturulması yoluyla bir sentiment analizine tabi tutarak şirket süreçleri ile ilgili yapısal içgörüler sunar.
  • V3 Sentiment şirketlere  şirketin müşteri edinme, müşteri elde tutma satış ve satış sonrası süreçlerinde izlemesi gereken yollar üzerine tavsiyeler ve yönlendirmeler  yapan bir modülle birlikte gelmektedir.
  • Bu modül danışmanlı makine öğrenmesi yoluyla oluşturulan firmaya özel bir yapı olduğu için her şirket için o şirkete özel olarak geliştirilmektedir.